2014. év - társasjátékdíj
Benevezett társasjátékok listája
A 42 játékot villámgyors válaszok, lendületes játékmenet jellemzi. A kártyák előlapján 3 kérdés van. A kérdések előtti színkockák megadják, hogy mennyi időnk van a válaszadásra, amit egy időmérő mutat nekünk. A kártyák hátlapján lévő szám adja meg a helyes megoldásért kapható pontot. A pont mértékében előrelépünk a játéktáblán. Az nyer, aki elsőként éri el a 42-es mezőt.
A Hobbit kártyajáték
Kiadó: Piatnik | Kiadva: 2012. | Játékos: 2-5 fő | Játékidő: 30 p
Ebben az ütésszerző játékban két csapat verseng egymással. A Jók harcolnak a Gonoszok ellen. Ha valaki megnyeri a kört, szétoszthatja a kártyákat a többi játékos között. A megfelelő kártyákkal károkat okozhatunk az ellenkező csapatnak, vagy erősíthetjük a sajátunkat.
Mindenki ismeri azt a különös kisfiút, aki a sivatag közepén egy pilótától csak annyit kért:"Rajzolj nekem egy bárányt!"A Föld nevű bolygó második legtöbb nyelvre lefordított és legtöbb példányban eladott könyvének főszereplője a játékban most a Te segítségedet kéri: "Készíts nekem egy bolygót!" A játék célja, hogy a legszebb bolygót építsd meg/hozd létre, amit csak lehetséges. Olyat, amely megfelelő menedék lehet a Kis hercegnek, a barátainak, és élőlényeinek számára.
Az Andor legendái egy társasjáték formában megjelent szerepjáték. A játékosok együtt játszanak a sárkány ellen, ezért kénytelenek összefogni. A történéseket kedvükre alakíthatják, de azért egy-két szabályt be kell tartaniuk. A hat legenda során megérkeznek Andorba, elviszik a király üzenetét, megpróbálják meggyógyítani a királyt, de útjuk során különféle lényekkel kell megküzdeniük.
Ebben a szórakoztató fantáziajátékban az a legjobb, hogy ahányszor csak játssza valaki, annyiszor más és más történik.
Az Augustus könnyed, taktikai szerencsejáték. A játékosok római előkelőkként a provinciák gazdasági és politikai fejlődéséért felelnek. Különböző célok teljesítésével elnyerhetik a császár elismerését. Egy zsákból hadműveleti jelzőket húzva, ha a hadműveletek illenek céljaikhoz, akkor újabb légiókhoz juthatnak, amelyeket a célterületeken azonnal be is vethetnek. Ha a célkártya összes területén már a légióink állomásoznak, a célkártya teljesül, és ezért jutalmat és új célokat kapunk. Amint valaki a hetedik célkártyáját is teljesítette, a legtöbb befolyást szerző játékos elnyeri Augustus mellett a konzuli címet, és összes ellenlábasát a birodalom legtávolabbi provinciáiba száműzheti.
Bang! - Dodge City
Kiadó: Gémklub | Kiadva: 2013. | Játékos: 3-8 fő | Játékidő: 45 p
A Bang! kártyajáték kiegészítője, mely a világhírű játék méltó folytatása. 15 új karakter vár rád, ráadásul a régi tulajdonságok mellett új játékelemek teszik még fordulatosabbá a vadnyugati játszmát. A szabályokmódosításoknak köszönhetően már hármasban is játszható!
Brainbox, A világ országai
Kiadó: Kensho | Kiadva: 2013. | Játékos: 1 fő | Játékidő: 10 p
Tudod, hol van a Matchu Pichu? Vagy, hogy melyik madárról kapták becenevüket az új-zélandiak?
A BrainBox - A világ országai 71 gyönyörűen illusztrált képen mutat be nekünk érdekes tényeket a világ minden pontjáról.
A játék során 10 másodpercig kell megfigyelni egy adott kártyát, majd válaszolni kell a kártyához kapcsolódó kérdésre. Ha a játékos helyesen válaszolt, megtarthatja a kártyát. 5 vagy 10 percnyi játékidő után az nyertes, akinek a legtöbb kártyája gyűlt össze.
A játék koncepciója egyszerű, mégis kiváló szórakozást nyújt minden korosztály számára - hisz nem csak gyerekek játszhatják! -, akár egyedül, akár társasággal játsszuk.
A játék minimum 70%-ban újrahasznosított anyagból készült.
Próbáld meg kitalálni ki a családban a legnagyobb "Agy"! Nem is biztos, hogy az lesz, akiről azt gondoltad!
Tartozékok: 71 db kártya, 1 db homokóra, 1 db dobókocka, 1 db szabálykártya
Brainbox, Állatok
Kiadó: Kensho | Kiadva: 2013. | Játékos: 1 fő | Játékidő: 10 p
Tudtad, hogy a hím kengurut boomernek hívják? Vagy, hogy az okapi, mely csak Afrikában él képes megnyalni a saját fülét?
A BrainBox - Állatok 70 gyönyörűen illusztrált képen mutat be nekünk érdekes tényeket a világ állatairól. Például, hogy hol élnek, mit esznek, veszélyeztettek-e, mekkorára nőnek, mennyi ideig élnek.
A játék során 10 másodpercig kell megfigyelni egy adott kártyát, majd válaszolni a kártyához kapcsolódó kérdésre. Ha a játékos helyesen válaszolt, megtarthatja a kártyát. 5 vagy 10 percnyi játékidő után az nyertes, akinek a legtöbb kártyája gyűlt össze.
A játék koncepciója egyszerű, mégis kiváló szórakozást nyújt minden korosztály számára - hisz nem csak gyerekek játszhatják! -, akár egyedül, akár társasággal játsszuk.
A játék minimum 70%-ban újrahasznosított anyagból készült.
Próbáld meg kitalálni ki a családban a legnagyobb "Agy"! Nem is biztos, hogy az lesz, akiről azt gondoltad!
Tartozékok: 70 db kártya, 1 db homokóra, 1 db dobókocka, 2 db szabálykártya
Brainbox, Az első képeim
Kiadó: Kensho | Kiadva: 2013. | Játékos: 1 fő | Játékidő: 10 p
A Brainbox - Első képeim a legfiatalabb korosztály számára készült. 55 gyönyörűen illusztrált kép segít a kicsiknek abban, hogy felismerjék a környezetükben - otthon, nyaralás, hétköznapi helyzetek - a tárgyakat és azok neveit.
A játék során 10 másodpercig meg kell figyelni egy adott kártyát, majd válaszolni kell a kártyához kapcsolódó kérdésre. Ha a játékos helyesen válaszolt, megtarthatja a kártyát. 5 vagy 10 percnyi játékidő után - hisz a kicsiknek sok esetben ennyi is elég- az nyertes, akinek a legtöbb kártyája gyűlt össze.
A játék koncepciója egyszerű, mégis kiváló szórakozást nyújt minden korosztály számára - hisz nem csak gyerekek játszhatják! -, akár egyedül, akár társasággal játsszuk.
A Brainbox - Első képeim tökéletes eszköz a korai fejlesztésre, és naponta csak 10 perc!
A játék minimum 70%-ban újrahasznosított anyagból készült.
Próbáld meg kitalálni ki a családban a legnagyobb "Agy"! Nem is biztos, hogy az lesz, akiről azt gondoltad!
Tartozékok: 55 db kártya, 1 db homokóra, 1 db dobókocka, 1 db szabálykártya
Közismert tény, hogy a királylányok nem fôznek. Csak akkor, ha akad olyan nemes cél, amiért bármit megtennének. Vagy inkább valakiért?...Élt ugyanis egy herceg a birodalomban, aki küllemével és makulátlan jellemével megdobogtatta a királylányok szívét. Olyan herceg volt akiért érdemes fôzôkanalat ragadni. Igaz a királylányok elôtte minden mást megpróbáltak, hátha...de a csábítás mégsem sikerült: sem sugárzó személyiséggel, sem bájos mosollyal. Akkor megállapították, hogy ezeken felül már csakis a mágia segíthet: varázslatos fôzettel biztosan magukhoz tudják édesgetni a vonakodó ifjút. A terv az volt, hogy mindeki elkészíti a saját receptjét, négy különbözô, titkosan különleges bájitalt, amelyek ha tökéletesre sikerülnek, hercegi frigyhez segítik ôket. Hacsak nem kotnyeleskednek bele egymás fôzetébe...
A Colorio egy taktikus családi társasjáték, egyszerű szabályokkal. Aki megjegyzi, hogy melyik szín hol van, annak könnyebb a dolga! Jó memória, szerencse és kockázatvállalás vezethetnek a győzelemhez! Egy biztos: egy parti sosem elég!
Cseresznyéskert
Kiadó: Keller és Mayer | Kiadva: 2013. | Játékos: 2-4 fő
Kooperációs játék, amely kiválóan alkalmas arra, hogy a játékosokat együttgondolkodásra ösztönözze. A játékosok, nem egymással versenyeznek, hanem a falánk kukacokkal. Össze kell gyűjteniük az összes cseresznyekorongot, mielőtt a kukac elérné. Vidám grafika, könnyen érthető szabályok, fordulatos játékmenet teszik élvezetté ezt a családi társast, melyet 4-5 éves kortól ajánlunk.
Csobbanjunk együtt
Kiadó: Kvalitasnova | Kiadva: 2012. | Játékos: 2-6 fő | Játékidő: 60 p
Magyarországi fürdők hívnak játékos utazásra, hogy humoros társasjáték keretében közösen végigjárjuk és megismerjük az ország 30 termál- és élményfürdőjét. Ki tud a legtöbb fürdőbe eljutni? Ki gyűjti a legtöbb fürdőkártyát? Hogyan tudsz gazdálkodni a pénzeddel? A játék során megismerheted Magyarország gyönyörű fürdőit és közben akár még német vagy angol nyelvtudásodat is fejlesztheted.
\\\\"Fogjuk be a dinoszauruszokat!\\\\" A kalandorok felszerelése készenlétben. Várakozással telve
lesben állnak, és reménykednek, hogy elfognak néhányat ezekből az őskori óriáshüllőkből.
Akinek szerencsés kockadobással sikerül a befogásra megfelelő felszerelést kigurítani az
értékes dinoszauruszt vihet a Dino Parkba. Ki lesz a játék végén a legügyesebb Dino-befogó?
Dixit 3
Kiadó: Gémklub | Kiadva: 2013.
Asszociálj, mesélj, légy empatikus! Erről szól a az Év Játéka díjat is elnyerő Dixit, amelynek 2012-ben megjelent, legújabb kiegészítője a Dixit 3. Ezúttal Xavier Collete-kortárs belga festőművész- mélyen megérintő, mesés festményeivel illusztrált 84 kártyalapot találhatunk az új kiadásban.
Dobble
Kiadó: Gémklub | Kiadva: 2013. | Játékos: 2-8 fő | Játékidő: 15 p
5 különböző játék egy dobozban! Pörgős, szórakoztató gondolkodási és észlelési képességet fejlesztő játék, melyben kapcsolatokat és azonosságokat kell felfedezni az 55 kerek lapon, melyek telis-tele vannak változatos, motiváló képekkel. Iglu... nem, napszemüveg... vagyis kaktusz! A Dobble alapszabálya pofonegyszerű: az 55 lap közül bármely kettőt kiválasztva csak egyetlen azonos képet láthatunk. Vajon ki találja meg először? Könnyű feladatnak tűnik, de a nagy kapkodásban könnyen mellé lőhetünk. Figyelj, reagálj és nevess, ha mégsem sikerül. A Dobble világsikerét több százezer vásárló igazolja.
Dragons
Kiadó: Piatnik | Kiadva: 2013. | Játékos: 2-5 fő | Játékidő: 10 p
A hét színes sárkány birodalmában nagy az izgalom! A versenyzők kihúzzák a titkos célkártyákból a színűket, és azt a feladatok kapják, hogy hét sárkányt gyűjtsenek össze a színükben! A célkártyákat azonban az akciókártyák egy pillanat alatt megváltoztatják! Vajon kinek sikerül elérni a célját, és egy vonalba állítani a színéhez tartozó sárkányokat?
Tündérország hegységei felett száguldasz egy sárkány hátán, hogy elérd távoli célod. Használd ügyesen ennek a varázslatos helynek a különleges közlekedési eszközeit, hogy bebarangold Tündérország minden városát. Aki a játék végéig a legtöbb várost látogatja meg és elér a célvárosba, az nyeri a játékot.
Elvarázsolt labirintus
Kiadó: Gémklub | Kiadva: 2012. | Játékos: 2-4 fő | Játékidő: 15 p
Az Elvarázsolt Labirintus a kisebb gyerekek és felnőttek számára is szórakoztató sikerjáték, mely 2009-ben Az év gyerekjátéka díjat is elnyerte. Kis varázslótanoncokként próbáljuk összegyűjteni a varázstárgyakat egy különleges, elvarázsolt labirintusban. Nemcsak szerencse, hanem jó memória is szükséges a győzelemhez, ugyanis az útvesztő falai láthatatlanok! A kétrétegű játéktábla alsó felén variálható labirintusrendszert építhetünk falapocskákból. A mágneses bábuk alsó részéhez fémgolyó illeszkedik, mely követi a bábu mozgását, míg falba nem ütközik. Aki nyerni akar, annak meg kell jegyeznie, hogy hol vannak a labirintus falai.
Kalandorok bátor csapata bezárva az elátkozott templomban. Fel kell tárniuk a templom kamráit, hogy rátaláljanak a mágikus kristályokra, amik aktiválásával meg tudják törni a templom átkát. De vigyázat a 10 perces játékidő valóságos! Ha nem jut ki a csapat minden tagja 10 percen belül, akkor az egész csapat odavész!
Észak labirintusa
Kiadó: Pergamen Műhely Kiadó | Kiadva: 2012. | Játékos: 2-4 fő | Játékidő: 60 p
Háború dúl az országban: sárkányférgek és vérszívók fosztogatják a falvakat, óriáspókok rabolják el az embereket. Az Uralkodó – aki varázserejével egy szempillantás alatt rendet teremthetne a káoszban – sajnos tehetetlen, mert egy gonosz átok folytán mélységes álomban szunnyad. Számtalan lovag, bajnok és amazon próbált meg eljutni hozzá, hogy felébressze őt, de mindannyian kudarcot vallottak küldetésük során: leestek a gyöngyökkel borított Hídról, esetleg eltévedtek a Sűrűség Erdejében, vagy életüket veszítették az Uralkodó kastélyához vezető Észak Labirintusában.
Legyél Te a HŐS, aki – legyőzvén az akadályokat – elérkezel az Uralkodóhoz és kivezeted őt a feneketlen álom világából, hogy ezzel megmentsd a birodalmat a totális pusztulástól!
A királyság legnagyobb varázslói gyűltek össze az Argosz-erdő szívében, hogy részt vegyenek a legendás, 12 évszakon át tartó versengésben. Az évszakok nyújtotta taktikai lehetőségekhez igazodva a tűz, a víz, a föld és a levegő elemeit kell gyűjteni. Csodálatosan szép kártyák fűzik a kaland történetét, melyet nemcsak a mágia irányít, hanem a játékosok stratégiája is.
versenyzők közül választják meg Xidit királyságának új főmágusát. Az évszakokhoz alkalmazkodva, a négy elem felhasználásával nagyhatalmú varázstárgyakat és félelmetes famulusokat idézve kell bizonyítanunk rátermettségünket. A Dixit kiadójának új, hasonlóan gyönyörű stratégiai társasjátéka.
Family Farm
Kiadó: Piatnik | Kiadva: 2013. | Játékos: 2-5 fő | Játékidő: 20 p
Egy vidám megfigyelőkészség és memóriafejlesztő játék - A Family Farmon mindig történik valami. Az állatok elbújnak, a dolgok mindig másik helyen tűnnek fel. Aki villámgyorsan megtalálja tábláján a különböző dolgokat, az megnyeri a játékot.
Ghost Tower
Kiadó: Piatnik | Kiadva: 2013. | Játékos: 2-6 fő | Játékidő: 30 p
A kis szellemek minden éjjel 10-kor kiszöknek a szobájukból. Kapjátok el és még éjfél előtt küldjétek őket ágyba. Együtt biztosan sikerülni fog, segítsetek egymásnak! Ha sikerül a minden szellemcsemetét ágyba küldeni, mielőtt az óra éjfélt üt, akkor mindannyian nyertetek!
Gold Nuggets
Kiadó: Piatnik | Kiadva: 2012. | Játékos: 2-5 fő | Játékidő: 20 p
A gyors meggazdagodás reményében az „Aranymosók” számára minden eszköz megengedett.
De vigyázat: Az óvatlanoktól könnyen elcsenhetik a patakok és folyók mélyéről nagy nehezen
összegyűjtött szikrázóan csillogó aranyrögöket! Szóval - soha ne veszítsük szem elől az értékes
aranyrögöket!
XV. századi velencei kereskedők szerepébe bújunk. Kereskedelmi flottánkkal Velence és Konstantinápoly közötti tengeri úton hajózunk. A célunk az, hogy tetemes rakományra tegyünk szert, mert a játék végén az nyer, aki a legtöbb árut halmozza fel a házában.
Good Friends
Kiadó: Piatnik | Kiadva: 2012. | Játékos: 3-6 fő | Játékidő: 30 p
A Good Friendsben kiderül, hogy mit gondolnak rólunk a barátaink Felolvasunk egy kérdéskártyát. A kérdést mindenki hozzárendeli egy játékoshoz, és szavazatát bedobja a gyűjtőbe. A szavazás után mindenki egy tippkártyával megtippeli, hogy hány szavazatot kaphatott. Végül megszámoljuk, hogy ki hány szavazatot kapott és felírjuk a helyes tippek szerint kapott a pontokat.
Gyűrűk Ura kártyajáték
Kiadó: Piatnik | Kiadva: 2013. | Játékos: 2-4 fő | Játékidő: 30 p
A könyv ismert szereplői a „Társak” vállvetve harcolnak a Morodori „Ellenségek” ellen. A kártyákból összeállítjuk csapatainkat, majd harcba vezetjük őket! Egyre több Társ érkezik a csapat segítségére, de Sauron szeme éberen figyel, és Mordori ellentámadással fenyeget. Aki a legtöbb és legveszélyesebb Ellenséget legyőzi, az a dicsőséges harcos lesz a játék nyertese!
Hétmagyar
Kiadó: Integrál | Kiadva: 2013. | Játékos: 2-4 fő | Játékidő: 120 p
2013-ban van a honfoglalás befejezésének az 1111. éves évfordulója. Ennek emlékére készült a HÉTMAGYAR társasjáték, amiben Árpád fejedelem bevonulása játszható le 4 küldetésben. Ez a játék az elsők között van, a hazai kooperatív játékok fejlesztésének sorában, amiben minden játékos egy oldalon áll, az ellenfél maga a játék. A játék rendszere és értékelése két szinten történik. Egyrész egyénileg mindenki maga fejlődik és gyűjti a győzelmi pontjait, másrészt közösségi-csapat szinten is meg kell valósítani a közös célt. Minden játékos győz, ha a kihívások árán a hungárusok végső letelepedése a jó együttműködés során sikerül.
A Hétmagyar játékon kívül még 3 másik játékkal is lehet játszani:
Pozsonyi csata: Árpád 907-ben vívott győzedelmes csatája élhető át újra, ahol a háromszoros keleti frank-bajor túlerőt kell visszaverni. A hatszögletű térkép segítségével nagyon jól lemodellezhető a pozsonyi csata taktikái.
Hadak Ura: A népvándorlás 12 népéből kiválasztott 2 nép csatája játszható le, ahol a csatatér véletlenszerűen jön létre terepkártyákból. Az egymással szemben álló 20-20 hadtest a Hadak Urától várja a győzelmet.
Népvándorlás: Bemutatja a Kárpát-medence küzdelmes évszázadait az Úr 300-adik évétől a 907-es pozsonyi csatáig. 4 játékos verseng egymással, hogy kinek a népei szerzik meg a legtöbb győzelmi pontot.
Hit the Hat
Kiadó: Piatnik | Kiadva: 2012. | Játékos: 2-4 fő | Játékidő: 20 p
A Hit The Hat egy izgalmas családi játék, amihez jó megfigyelőkészségre, gyorsaságra, jó reflexekre van szükség. Fejleszti az összehasonlítási készséget és a kéz koordinációt! A játékosok mindhárom kockával egyszerre dobnak. A kockákkal kidobott eredmény megmutatja, hogy melyik kalapra kell egymást megelőzve lecsapni. Az a játékos, aki elsőként csap le a kalapra, jutalmul 1 korongot kap.
A konzervnyitót a villanykörte előtt vagy után találták fel? Az biztos, hogy a szemüveg után… ugye? És talán valamikor a telegráf és a telefon között? A Timeline-ban pontosan ilyen kérdéseket teszel fel magadnak, ahányszor csak ki akarod játszani egy kártyádat. Csak egy a cél: te legyél az első, aki helyesen kijátssza az összes lapját.Igazi műveltségi játék. A játék tartalma:- az emberiség történelmének legmeghatározóbb feltalálásait ábrázoló kártyalapok;- CD - mellyel egyedül játszhatjuk a Timeline-t.
A játékosok a Velencei karnevál éjszakáján titkosügynökök szerepébe bújnak, majd információkat gyűjtenek egymásról. Meg kell találni a társukat, akivel közösen meg tudják fejteni a titkos üzenetet, hogy végrehajthassák a rájuk bízott küldetést.
A JUNGLE BRUNCH – ÁLLATI ZABA könnyed, gyors, szórakoztató családi kártyajáték. A dzsungelben mindenki nagyon, nagyon éhes… de találnak elég ételt az állataitok? Miközben a legfinomabb falatokat keresitek, fél szemeteket állandóan a ragadozókon kell tartanotok. Fussatok el a tigrisek elől és figyeljétek az eget, mert odafent keselyűk köröznek: számukra ti jelentitek a legfinomabb csemegét!
Jungle Speed - Dzsungelláz
Kiadó: Gémklub | Kiadva: 2013. | Játékos: 2-15 fő | Játékidő: 15 p
Gyorsnak érzed magad? Vagy szeretnél felgyorsulni? Ha igen, ez biztosan a Te játékod! A Jungle Speed vidám és ravasz reakciójáték: aki lassú, hoppon marad. Mindenki ugyanannyi kártyával kezd. A kártyákon különböző színes ábrák szerepelnek. Ezeket a formákat kell jól megfigyelni. A játékosok felváltva fedik fel a paklijuk legfelső lapját, és ha a lap egyezik egy már korábban felfedett lap ábrájával, akkor kezdődik a kapkodás! Akiknél egyezés van, versenyeznek, hogy melyikük kapja el először a játéktér közepén elhelyezett fatotemet. A lassabb játékos megkapja a másik fél már felfedett lapjait, és azokat a paklija aljára kell tennie. A cél az, hogy neked fogyjon el először az összes lapod.
Kamisado
Kiadó: Gémklub | Kiadva: 2013. | Játékos: 2 fő | Játékidő: 20 p
Forradalmian új, kétszemélyes, absztrakt stratégiai játék, ahol a játékosoknak nemcsak térben, hanem színekben is gondolkodniuk kell. Az alapjáték pár egyszerű szabályon alapul, amelyek 2 perc alatt elsajátíthatóak, de az agytornát kedvelőknek is komoly kihívást jelenthet a megfelelő stratégia kidolgozása. A lényeg ugyanis igen egyszerű: a cél átjutni az ellenfél alapvonalára, de mindig csak olyan színű tornyunkkal léphetünk előre, amilyen színű mezőre az ellenfelünk legutóbb lépett. Az alapjátékban elsajátított szabályokra épülő, ám annál jóval hosszabb és összetettebb maratoni játszmát pedig még a sakk-nagymesterek sem vennék félvállról!
Kang - a - roo
Kiadó: Piatnik | Kiadva: 2012. | Játékos: 3-6 fő | Játékidő: 20 p
Gyűjtsd össze a vidáman ugrabugráló erszényeseket! Vigyázz! A játékostársak könnyen
elhappolhatják előled a kengurudat, ha nincs nálad a megfelelő kártya! Te lehetsz a győztes,
ha te fogod meg a legtöbb erszényest!
Ki vagyok én? Meseországban
Kiadó: Marbushka | Kiadva: 2012. | Játékos: 2-6 fő | Játékidő: 20 p
Melyik mesehôs lennél legszívesebben? Sárkány vagy királylány? Legyen inkább meglepetés! Húzz egy kártyát és kezdôdik a varázslat! Csak a többiek láthatják kivé változtál, tükörbe nézni tilos! A Te dolgod, hogy okosan kérdezz és kitaláld a többiek válaszai alapján.
Kolosszus aréna
Kiadó: Delta Vision Kft. | Kiadva: 2014. | Játékos: 2-5 fő | Játékidő: 60 p
A titáni csaták és az óriási tétek játéka.
Miközben titáni küzdelem zajlik alant az arénában, a játékosok fogadásokat kötnek azokra a mitológiai lényekre, akik szerintük győzni fognak. Minden lény rendelkezik saját képességgel és annak ügyes kihasználásával győzelemre vezethető. Az izgalom egyre csak fokozódik, ahogy minden fordulóban kiesik egy lény. A te favoritod megmarad? Vagy legyőzik a bajnokod és minden pénzed odavész?
Ez a játék az Avalon Hill régi klasszikusának, a Titan: The ArenaTM-nak az új változata, gyönyörű illusztrációkkal és négy, az eredeti változatban még nem szereplő bajnokkal, hogy a játék még izgalmasabb, még élvezetesebb legyen.
Kvíz Casino
Kiadó: Keller és Mayer | Kiadva: 2012. | Játékos: 2-12 fő | Játékidő: 60 p
Taktikai kvízjáték. Igazi családi-, vagy partijáték, amely egy általános széleskörű ismeretanyagra épít, ugyanakkor a taktikai elemekkel és a kaszinóhangulattal sokkal többet nyújt, mint a megszokott „ha tudod a választ léphetsz egyet” játékok.
Lélekpillangó
Kiadó: Gémklub | Kiadva: 2013. | Játékos: 2-6 fő | Játékidő: 20 p
Boldogságot adni és kapni, mindenkinek ez az egyik célja az életben. De vajon tudjuk mi tesz boldoggá másokat és minket? A Lélepillangó társasjáték során közelebb kerülünk a válaszhoz, hiszen minden fordulóban egy játékos megpróbálja kitalálni, a többiek közül kit mi tenne boldogabbá. A kulcs az egymásra hangolódás, mivel a többi játékos is akkor kap pontot, ha az osztó eltalálja melyik lapot választották. A játékot még változatosabbá teszik a Hangulat kártyák, amik megadják, hogy épp mi szerint kell választania a játékosoknak. (Mit vinnél vissza időutazással 100 évvel korábbra? Rendezőként miről forgatnál filmet legszívesebben?)
Loopin Louie
Kiadó: Piatnik | Kiadva: 2013. | Játékos: 2-4 fő | Játékidő: 10 p
Louie le akarja ütni a tyúkokat az ól tetejéről! Ha ügyes vagy és jó ütemben csapsz a karra, akkor az ellenfél tyúkjai felé terelheted Louie-t. Az nyer, akinek sikerül legalább egy tyúkot megmentenie Louie repülőgépétől!
Magyarország Kvíz Junior
Kiadó: Piatnik | Kiadva: 2013. | Játékos: 2-6 fő | Játékidő: 30 p
550 kérdés Magyarországról általános iskolás gyerekeknek. A játékfelületen Magyarország megyetérképe látható, eltérő színekkel. A színek különböző tudományágakhoz tartoznak: történelem, földrajz, biológia, irodalom, művészetek, fizika, kémia, informatika, sport. Amikor valaki lép a figurával kap a megye színének megfelelő kérdést. Ha helyesen válaszol, kap egy korongot a megye színében. A cél, minden színben összegyűjteni egy korongot.
Maradj Talpon!
Kiadó: Piatnik | Kiadva: 2013. | Játékos: 2-4 fő | Játékidő: 30 p
A „Maradj Talpon!” kvízműsorból készült társasjáték! Baráti társaságok, családtagok vetélkedhetnek ebben az izgalmas és szórakoztató kvízjátékban. Kockáztatva, taktikázva ki kell ejteni az ellenfeleket a győzelemért. A végső cél a milliós nyeremény elérése!
900 változatos kérdés a millióhoz vezető úton!
Memo Match
Kiadó: Piatnik | Kiadva: 2013. | Játékos: 2-5 fő | Játékidő: 15 p
Memóriajáték. A gyerekek megfigyelik a felfordított madárkártyát, majd megpróbálják megtalálni a madár részeit. Akinek sikerül egymás után 4 olyan memolapkát felfordítani, amin a madár csőre, tolla, lába és szeme látható, az megtarthatja a madárkártyát.
A MemóRiadó laza party játék, melyben a játékosok felváltva próbálnak egyre hosszabb számsorozatokra visszaemlékezni. Eddig könnyűnek hangzik, de a memória és bolondos kérdések játékban zavaró tényezőként szerepet kapnak az elterelés kártyák. A számok felsorolása előtt válaszolnod kell egy bohókás,elgondolkodtató kérdésre. Mivel világunk egyre inkább tele van figyelemelterelésekkel, nehéz lehet az apró, emlékezetünket megszakító tényezőket dolgokat kizárni. Ahogy a testnek, az elmének is szüksége van edzésre. Egy-egy MemóRiadó játszma közben észrevehetjük, hogy egyre hosszabb számsorokat tudunk megjegyezni.
Mi micsoda - Első kvizjátékom
Kiadó: Piatnik | Kiadva: 2012. | Játékos: 2-4 fő | Játékidő: 20 p
Az első kvizjátékomhoz nem szükséges olvasni tudás. A képes rejtvények kisgyermekeknek készültek.
A különböző témakörök különböző képességeket fejlesztenek, úgy mint a beszéd és szóalkotás, a logika.
A kártyákon megjelennek a színek, a formák, valamint a számok és a mennyiségek.
A kártyák előlapján: a nagy kép a kvizkérdés. A 3 kisebb kép közül az egyik a megoldás.
Mi Micsoda?
Kiadó: Piatnik | Kiadva: 2013. | Játékos: 2-4 fő
Általános iskolás korosztálynak készült kvízjáték, a jól ismert „Mi micsoda” ismeretterjesztő könyvsorozat alapján. Több mint 1200 kérdés és válasz a történelem, biológia, technika, kultúra, természetismeret és földrajz témakörökben.
Miért éppen Uppsala?
Kiadó: Gémklub | Kiadva: 2013. | Játékos: 2-6 fő | Játékidő: 20 p
Uppsala! Tudod hol helyezkedik el? És miért éppen Uppsala? Bizonyosan Velencétől északra, de vajon Amszterdamtól keletre vagy nyugatra? Aki olyan jól kiismeri magát Európában, hogy ezekre a kérdésekre biztosan válaszol, annak jó esélye van megnyerni ezt a játékot. Ha hibázol, még mindig reménykedhetsz, hogy a többieknek sem megy jobban. A játék során az egyes helységkártyákat földrajzi elhelyezkedésük szerint észak-déli vagy kelet-nyugati irányban sorba kell rakni. Aki a legkevesebb hibát véti, és játékostársai legtöbb tévedéseit kiszúrja,az nyeri a játékot.
A változatos játékélményt 250 szókártya és 1500 szó garantálja.
A dobozban található játéktábla mindkét oldala játszható, összesen négyféle játékmenettel párban, vagy mindenki mindenki ellen.
Egy fergeteges, jókedvet és kacagást kínáló játék, mely garantáltan minden baráti társaság középpontja lesz. A játék során rádöbbensz arra, hogy egyáltalán nem fontos hogy ki nyer a végén, hiszen itt a jókedv a főszereplő. Azért ne hidd, hogy csak a mókázásra kell figyelned, mert legyél akár "húzó" vagy "kitaláló", a mIZÉria garantáltan megtornáztatja az agyad. Csak a kreativitásodon múlik, hogy hogyan vezeted rá párodat, vagy a többi játékost az adott szavak kitalálására.
Ha kell, dolgozz ki sajátos kommunikációs nyelvet, vagy stratégiát pároddal, hogy biztosabb legyen a siker. De légy óvatos és ne bánj könnyelműen a szavakkal, mert csak hármat használhatsz!
Monte Banana
Kiadó: Piatnik | Kiadva: 2013. | Játékos: 2-4 fő | Játékidő: 30 p
Egy vidám taktikai játék! A mászás igazán nem probléma a majmoknak, de ahhoz, hogy elsőként érjenek a hegycsúcsra, szerencsére és taktikus lépésekre is szükségük van! Aki ügyesen játssza ki kártyáit, az elsőként érhet a csúcsra és jutalmul banánkorongot kap.
Munchkin Quest
Kiadó: Delta Vision | Kiadva: 2012. | Játékos: 2-4 fő | Játékidő: 90 p
Szörnyet megölni, kincset ellopni, havert hátba döfni. Erről szól az egész. A Munchkin Quest! óriási, színes kazamatával csalogat, ami minden alkalommal más és más, de mindig tele van szörnyekkel és zsákmánnyal.
Összefoghatsz a többi munchkinnal, hogy elpusztítsátok a nagy szörnyeket és szétosszátok a cuccaikat… vagy mehetsz a magad útjára és megtarthatod a rabolt holmit. Valahányszor kinyitsz egy ajtót, új szobát adtok hozzá a kazamatához és új szörnnyel találkozol. Lehet az a cserepes növény… vagy a plutóniumsárkány! Nyírd ki őket, vagy menekülj el, de vigyázz… a szörnyek is mozoghatnak és ők is utánad eredhetnek!
Nemo kalandja folytatódik! Barátaink: Nemo, Pizsi, Szenilla és Búb felkerekednek, hogy meglátogassák Szotyit a kis tengeri teknőst, aki a Golf-áramlattal továbbúszott. Meg akarják tudni tőle, hogy: Hány évig él egy teknős? Merülj el a tenger világába és legyél része egy kalandokkal teli utazásnak!
Okos Kertész
Kiadó: Gémklub | Kiadva: 2012. | Játékos: 1-12 fő | Játékidő: 20 p
Az Okos kertész a Gém Klub által 2012-ben kiírt játékötlet pályázat nyertese volt az óvodásoknak való játékok kategóriájában. A feladat kezdetben egyszerű: virágokat kell elhelyezni a virágágyásba úgy, hogy a színek és formák jól illeszkedjenek. Az „Okos kertész” egy különleges logikai játékgyűjtemény. Egyszerre rejt egyfős fejtörőket és társasjátékot az óvodásoknak, ugyanakkor komolyabb feladványokat iskolásoknak, és családi társasjátékokat is. A kedves virágok a könnyed kooperációs (együttműködős) játéktól a kemény logikai játékig több generáción keresztül elkísérhetik a játékosokat.
A játékos célja az ellenfél játékköveinek bezárása és átfordítása a saját színére. Mindenki kap 32 követ. Aki soron van, elhelyez a játékfelületre egy követ úgy, hogy az ellenfél egy, vagy több kövét egyenes vonalban (vízszintesen, függőlegesen vagy átlósan) bezárja.
A játékosok célja, békáikkal elsőként átugrálni a tó túlpartjára. De a békák nem túl fittek, ezért tavirózsalevelekből utakat kell kiépíteniük a tó felszínén. Az átkelés közben azonban csak olyan irányban ugrálhatnak a békák, amilyen irányt a lépéskártyák megengednek. Töprengj a lépéseken és vigyázz, mert a többi béka támadásra készen lapul a tavirózsán! A Ponder egy gyors és vidám játék az egész család számára.
Quadro Color
Kiadó: Piatnik | Kiadva: 2013. | Játékos: 2-4 fő
Egy színes megfigyelőjáték. A játéktáblát tegyük az asztal közepére, majd mindenki vegyen el 3 lapkát. Az egyik játékos egy hangos rajtszóval indítsa el a játékot. Amint valaki elsőként lehelyezi a lapkáit a tábla nekik megfelelő helyeire, már meg is nyeri a játékot.
A Qubix az építőkockákkal való játék örömét a logikus gondolkozás, tervezés, a céltudatos cselekvés elégedettségével társítja. Egyaránt ajánljuk nagyobb gyerekeknek, fiataloknak és felnőtteknek. A játékosoknak minél előnyösebben kell lerakniuk a színes kockákat, s eközben a versengés, az együttműködés izgalmát is megtapasztalják – ráadásul 3 D-ben! Egyszerű
szabályok, érdekes interakciók!
Quickomino
Kiadó: Piatnik | Kiadva: 2012. | Játékos: 2-4 fő | Játékidő: 15 p
A lapkákat úgy kell az asztalon fekvő lapkák mellé illesztened, hogy az azonos képek egymás
mellé kerüljenek. Aki legelőször lerakja az összes lapkáját, az győz!
Egy vidám, szórakoztató játék a mozgás, a gondolkodás és a beszéd fejlesztésére! A Grimassimix játék logopédusokból és fejlesztőpedagógusokból álló tervezőcsapata egy új játékot alkotott, a gyermekek beszéd- és mozgáskészségének fejlesztésére.
A RANCH a mára világhíressé vált SZUPERFARMER folytatása, melyből mára majdnem egymillió példányt adtak el különféle nyelveken. A GRANNA által 15 éve megjelentetett (7 éve már magyar kiadásban is kapható) Szuperfarmer egy a II. világháború idején keletkezett, a németek által megszállt Varsóban házilag sokszorosított játéknak a felújítását jelentette. Megalkotója a híres lengyel matematikus, Karol Borsuk a matematikai törvényszerűségeken alapuló játékhoz valószínűleg elsőként vezetett be 12 oldalú dobókockát. A RANCH a klasszikus Szuperfarmer-játék legjobb elemeit megőrizve több stratégiai lehetőséget és izgalmat kínál a gyakorlott játékosoknak. Gazdálkodni tanít, amihez előrelátásra, számolásra, tervezésre és a kockázatok felmérésére van szükség, de nem elég szaporítani és csereberélni a jószágokat, kivédeni a farkas és a róka támadását, az állatok elhelyezéséhez mindenekelőtt megfelelő földterületek kell szerezni.
A villámgyors reakció játéka! Melyik a jobb és melyik a balkezed? A villámgyors reakció, kéz-és szem koordináció játékos kihívása ez! Amikor valaki azt mondja, hogy \"Jobb kéz, citrom!\", akkor tedd a kezed villám gyorsan a sárga kártyára! Koncentrálj és csapj le gyorsan a színekre!
RevolvIQa blue
Kiadó: Colorica | Kiadva: 2012. | Játékos: 1-2 fő
A forgatóelem segítségével forgasd a helyére a színes golyókat!
A RevolvIQa blue a RevolvIQa forgatós játéksorozat egyik 2012-ben megjelent tagja. A dobozban található játékok egy szabadalmaztatott forgatási mechanizmuson alapulnak. A játék magyar fejlesztés, magyar találmány.
A RevolvIQa blue játékdoboz 3 játékot tartalmaz. Két eltérő nehézségi szintű forgatós-kirakós játékot és egy forgatós társasjátékot 2 fő részére.
RevolvIQa red
Kiadó: Colorica | Kiadva: 2012. | Játékos: 1-2 fő
A forgatóelem segítségével forgasd a helyére a színes golyókat!
A RevolvIQa red a RevolvIQa forgatós játéksorozat egyik 2012-ben megjelent tagja. A dobozban található játékok egy szabadalmaztatott forgatási mechanizmuson alapulnak. A játék magyar fejlesztés, magyar gyártmány.
A RevolvIQa red játékdoboz 3 játékot tartalmaz. Két eltérő nehézségi szintű forgatós-kirakós játékot és egy forgatós társasjátékot 2 fő részére.
Mi az ami szebb az aranynál, értékesebb a gyémántnál és a kincsvadászok legfőbb célja? A Sárkánytojás. A játékosok éles logikával és ügyesen taktikázva tudnak túljárni egymás eszén, hogy minél több és értékesebb sárkánytojás gyűjtsenek. De csak óvatosan, a havas csúcsok közt nem csak hatalmas gazdagság vár ránk, hanem félelmetes sárkányok is. Egyedül is a megpróbálhatunk szembeszállni a szárnyas fenevadakkal, de előfordul, hogy rivális kalandozók is nehezítik dolgunkat.
A SET egy izgalmas, pörgős, koncentrációs, kombinációs kártyajáték...
Kiterítjük a kártyákat az asztalra, és már kezdődhet is a játék!
Koncentrálj, légy gyors, kombinálj, és akkor Te nyersz!
Nincs sorrend, hogy ki mikor jön, az következik, aki a leggyorsabb és legjobban figyel. Rakj ki \"szetteket\" a kártyákból úgy, hogy vagy a színe, vagy a formája, vagy a darab ill. \"telítettség\" egyezzen, vagy pedig egyik se egyezzen az előbbiek közül.
A SET társasjáték egyszerűnek tűnik, de próbáld csak ki!
Space Hulk - A halál angyalai
Kiadó: Delta Vision | Kiadva: 2013. | Játékos: 1-6 fő | Játékidő: 45 p
A Space Hulk® – A halál angyalai™ kooperatív játék, ahol egy-hat résztvevő irányít egy szakasz Véres Angyal űrgárdistát, akik behatolnak egy űrroncsba, hogy kiiktassák a génorzók jelentette fenyegetést. A játék kooperatív: a játékosok együtt győznek vagy együtt veszítenek!
Speed Cups
Kiadó: Piatnik | Kiadva: 2013. | Játékos: 2-4 fő | Játékidő: 15 p
Magunkhoz veszünk 5 színes poharat. Felcsapunk egy feladatkártyát, majd mindenki megpróbálja olyan gyorsan megoldani a feladatot, amilyen gyorsan csak tudja. Akkor kell a csengőre csapni, ha helyes sorrendben állnak a poharak! Ügyesnek, jó megfigyelőnek és gyorsnak kell lenni!
Vedd kézbe ezt a különleges kártyajátékot, melyben a cél párok, ún. Swish-ek kialakítása. Ehhez legalább 2, de akár 12 áttetsző kártyát is egymásra kell pakolnod, hogy az egyes pontok a nekik megfelelő színű gyűrűbe kerüljenek. A kártyák egymásra tétele után egyetlen pont vagy gyűrű sem állhat önmagában. Aki a legtöbb párt állítja össze a játék során, az nyer!
Színekkel teli világunk néhány titkait tárja fel e játék, a színek közti összefüggéseket, az árnyalatok harmóniáit. 8 féle társasjáték változat és 42 fokozatosan nehezedő egyszemélyes feladvány segít felfedezni a szépség és a logika összefüggéseit. A feladat, azonos színű oldalaikkal illeszteni a lapkákat. A cél minél szebb, szimetrikusabb alakzatokat kialakítani. A doboz 120 színes lapkát tartalmaz, kicsiknek és nagyoknak külön szabály és feladatfüzetet, valamint egy ismeretterjesztő füzetet a színekről.
Sztori kocka - Cselekvésekkel
Kiadó: Gémklub | Kiadva: 2013. | Játékos: 1-20 fő | Játékidő: 20 p
Mesélj, mesélj, mesélj! Erről szól a Story Cube® . Kiegészítőként és önmagában is játszható. Ötvözd a többi Story Cube-bal, és legyél te a meseszövés királya!
Sztori kocka - Kalandokkal
Kiadó: Gémklub | Kiadva: 2013. | Játékos: 1-20 fő | Játékidő: 20 p
Mesélj, mesélj, mesélj! Erről szól a Story Cube® . Kiegészítőként és önmagában is játszható. Ötvözd a többi Story Cube-bal, és legyél te a meseszövés királya!
Sztorikocka
Kiadó: Gémklub | Kiadva: 2012. | Játékos: 1-20 fő | Játékidő: 20 p
Össze tudod kapcsolni mind a 9 képet egy kerek történetté? Story Cubes egy zsebben is elférő mesegyár, amely minden korosztálynak beindítja a fantáziáját. Versengésmentes szórakozás egy vagy több játékos számára.
Szülinapi meglepetés
Kiadó: Kelles és Mayer | Kiadva: 2012. | Játékos: 2-5 fő
Igazi kooperációs játék. Ebben a fordulatos társasjátékban nem egymással versengenek a játékosok. Együtt próbálják megelőzni Baltazárt, a méhecskét, hogy a meglepetéssel örömet okozzanak neki. Nincs nyertes és vesztes - csak izgalom és vidám szórakozás.
Tanyázz!
Kiadó: Z Manufaktúra | Kiadva: 2012. | Játékos: 2-6 fő | Játékidő: 120 p
A Tanyázz! egy igazán izgalmas stratégiai társasjáték. Célja lehet egy küldetés teljesítése, vagy egy tanya felépítése. Így kétfajta stratégiai gondolkodást igénylő játékot kap a vásárló egy dobozban! Nincs más dolga a Játékosnak, mint a játék elején eldönteni, küldetés kártyákat húz-e, vagy most a tanya építésére akar csak koncentrálni, és már indulhat is a verseny!
Thinkfun, Guríts és játssz!
Kiadó: Kensho | Kiadva: 2013. | Játékos: 2 fő | Játékidő: 5 p
A Guríts, és Játssz! játék határtalan örömet és játékot biztosít szülőnek és gyereknek egyaránt! Megtanítja a gyerekeket néhány alapszabály követésére, anélkül, hogy versenyhelyzetbe kerülnének. Mindeközben megtanítja a színeket, a számolást, az állatokat, és még rengeteg mást is. Fejleszti a kreativitást és egyben remek szórakozás.
Törpék harca
Kiadó: Delta Vision Kft. | Kiadva: 2013. | Játékos: 3-5 fő | Játékidő: 40 p
Bruno Faidutti új játéka!
Ebben az izgalmas, cseles játékban lehetsz goblin sámán, törpe mérnök, goblin nindzsa, bölcs sárkány, múmia, csalogányhangú muzsikus, vagy legfőképpen, a törpék királya!
Minden leosztásnál felfedtek egy küldetést, és azt próbáljátok a lehető legjobban teljesíteni.
A szórakozás garantált!
Tudnak-e repülni a malacok?
Kiadó: Piatnik | Kiadva: 2013. | Játékos: 2-4 fő | Játékidő: 15 p
60 hazai és egzotikus állat megismerése vár rád! Minden körben másik állat tulajdonságait vizsgáljátok. Aki a leggyorsabban tesz a helyes tulajdonságokra, az jutalmul előreléphet a játéktáblán. A füzetben az állatok bemutatása mellett különleges kérdésekre is választ találsz!
Tutanhamon
Kiadó: Integrál | Kiadva: 2013. | Játékos: 2-4 fő | Játékidő: 15 p
57 (+4) lapos kártyajáték az egyiptomi kultúráról, aminek 3 nehézségi fokozata van. A hozzá tartozó könyv bemutatja az egyiptomiak gondolkodásmódját.
Vadmentők
Kiadó: Keller és Mayer | Kiadva: 2013. | Játékos: 2-4 fő
Bátor vadmentőkre van most szükség! A játékosok feladata, hogy segítsenek kiszabadítani a védett állatokat, és vigyék vissza őket a szavannára és
az őserdőbe! Útjuk során gonosz vadorzókkal kell megküzdeniük, át kell keljenek a vad vízilovaktól hemzsegő Níluson, vagy éppen repülőn szállnak a kietlen Szahara fölé. Csak a karavánok segítségére számíthatnak. Az nyer, akinek elsőként sikerül visszavinnie és élelemmel ellátnia mind az öt állatot?
Rendkívül igényes grafika és kivitelezés, valamint egyedi megoldások teszik különlegessé ezt a családi társast, melyet a kisiskolás korosztálytól ajánlunk.
Village
Kiadó: Delta Vision | Kiadva: 2013. | Játékos: 2-4 fő | Játékidő: 75 p
A Village- Nemzedékek játéka igazi taktikai játék: a fordulói rövidek, mégis teli vannak súlyos választásokkal. A falusi élet korántsem könnyű, de legalább sok lehetőséget nyújt. Vannak, akik a tanácsba igyekeznek bejutni, mások egyházi pályafutásra vágynak, megint mások inkább bejárnák a világot. És persze mindenki azt szeretné, ha a családja hírnévre tenne szert. Fontos szem előtt tartani, hogy a játék ismeri és kezeli a halál jelenségét, hiszen az is az élet velejárója. A halál bizony gyakori látogatója a falunak, így lakóinak okosan kell sáfárkodniuk az idővel.
Részletes Játéklista
Társasjátékok:
- 42
- A Hobbit kártyajáték
- A kis herceg - Az én kis bolygóm
- Andor Legendái
- Augustus
- Bang! - Dodge City
- Block 5
- Brainbox, A világ országai
- Brainbox, Állatok
- Brainbox, Az első képeim
- Charm
- Colorio
- Cseresznyéskert
- Csobbanjunk együtt
- Dino Park
- Dixit 3
- Dobble
- Dragons
- Elfenland
- Elvarázsolt labirintus
- Escape
- Észak labirintusa
- Évszakok
- Family Farm
- Ghost Tower
- Gold Nuggets
- Golden Horn
- Good Friends
- Gyűrűk Ura kártyajáték
- Hétmagyar
- Hit the Hat
- Idővonal
- Inkognito
- Jungle Brunch - Állati Zaba
- Jungle Speed - Dzsungelláz
- Kamisado
- Kang - a - roo
- Ki vagyok én? Meseországban
- Kolosszus aréna
- Kvíz Casino
- Lélekpillangó
- Loopin Louie
- Magyarország Kvíz Junior
- Maradj Talpon!
- Memo Match
- Memóriadó
- Mi micsoda - Első kvizjátékom
- Mi Micsoda?
- Miért éppen Uppsala?
- Mizéria
- Monte Banana
- Munchkin Quest
- Nemo
- Okos Kertész
- Othello
- Ponder
- Quadro Color
- Qubix
- Quickomino
- Raketofix
- Ranch
- Reflexx !
- RevolvIQa blue
- RevolvIQa red
- Sárkánytojás
- SET
- Space Hulk - A halál angyalai
- Speed Cups
- Swish
- Színvilág
- Sztori kocka - Cselekvésekkel
- Sztori kocka - Kalandokkal
- Sztorikocka
- Szülinapi meglepetés
- Tanyázz!
- Thinkfun, Guríts és játssz!
- Törpék harca
- Tudnak-e repülni a malacok?
- Tutanhamon
- Vadmentők
- Village
Adatok 2014-hez
Hírlevél:
Ha nem akarsz lemaradni az eredményekről, iratkozz fel a hírlevelünkre!
A díj célja a magyar nyelven kapható társasjátékok népszerűsítése és a vásárlók döntésének segítése.